Świątecznie :)

Witam ponownie :) chciałabym pokazać Wam jeszcze karteczkę świąteczną - przygotowaną w ramach inspiracji dla http://cuteasabuttonchallenge.blogspot.com/2014/09/christmas-card.html 
Do jej przygotowania użyłam tego stempelka: https://www.etsy.com/listing/200187992/instant-download-digital-digi-stamps?ref=shop_home_feat_2  Kwiatki robiłam sama ;)
Oto karteczka:






Robiąc karteczkę z przerażeniem stwierdziłam, że mam braki w papierze świątecznym :(

Użyte wykrojniki:
  • Cheery Lynn Designs - poinsettia strip - gwiazda betlejemska
  • Memory Box - holly branch - listki
  • Marianne Design - LR 0327 - serwetka
Karteczkę wysyłam na wyzwanie:
Pozdrawiam, chanya13

Komentarze

  1. No proszę u Ciebie też się zaczęło świątecznie? :D suuuper, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ty świąteczne tempo masz> super

    OdpowiedzUsuń
  3. Super propozycja świąteczna, bardzo mi się podoba. Ja o świętach jeszcze nie myślę....

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudno uwierzyć że to już znowu czas pomyśleć o świątecznych kartkach.Pięknie zaczęłaś świąteczny sezon,karteczka jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  5. What a lovely card. Thanks for sharing at Fussy & Fancy and good luck wsith the Challenge. Judy x DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful card. Thank you for joining us this week at Christmas Card Challenges.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram