Zawieszka i Candy dla wytrwałych dzień 1.

Witam, cieszę się że są chętni na moje Candy :) Startujemy :) Na początek zawieszka z Tildą.
Oto ona:





Zasady Candy:
  • umieścić banerek w pasku bocznym,  wyraża to chęć udziału w zabawie,

  • candy jest dla osób scrapujących, z własnym blogiem , można tworzyć w innych technikach (wyszywanie, soutache, decoupage, haft koralikowy itp.) ale prace scrapowe (kartki, LO, notesy, ATC, boxy itp) muszą się znajdować na blogu :)
  • będzie to candy dla wytrwałych - od 3 października  do 20 listopada 2013 codziennie (lub prawie codziennie) pojawiać się będą moje różne wytwory,  zostawiamy komentarz dotyczący  pracy  która pojawi się w danym dniu
  • ogłoszenie Zwycięzców (1 nagroda główna, 2 pocieszenia) - 20 listopada - będzie brana pod uwagę Osoba, która skomentuje najwięcej moich prac  wystawionych w okresie trwania candy  (pod daną pracą zostawiamy tylko 1 komentarz!!!), w przypadku takiej samej liczby komentarzy Zwycięzcę wybiorę sama :) 
  • będzie mi miło jak zostaniesz obserwatorem mojego bloga (chyba, że już nim jesteś), ale nie jest to konieczne, tak jak i będzie mi miło jak umieścisz mojego bloga na bocznej liście blogów ( o ile takową posiadasz)
  • wysyłka na terenie Polski
  • jeżeli nie odpowiadają Wam zasady - nie bierzcie udziału
  • z każdym postem dokładka przydasi
  • dzisiaj w paczce lądują:

Pozdrawiam, chanya13.

Komentarze

  1. Dzień dobry!
    Jestem pierwsza (chyba że ktoś dopisze się w czasie kiedy piszę ten komentarz) :)
    Zawieszka przesłodka, a Tildunia w postaci Aniołka Stróża sprawdza się znakomicie :)
    Kolory idealne, w sam raz dla małej księżniczki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna zawieszka, Tilda jest wspaniała choć sama jeszcze nie odważyłam się jej uzyć w pracach,
    do zabawy z przyjemnością przystępuję, zasady mi się podobają bo wprowadziłaś coś innego ( jak pozwolisz może przy mojej następnej rozdawajce skorzystam z któregoś punkciku:p )
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak najbardziej pozwalam :) możesz korzystać nawet z całości :) mam w planach jeszcze jedną zabawę - ale o tym przy okazji - może ktoś będzie chętny :)

      Usuń
  3. ale fajna zabawa,zawieszka jest śliczna taka delikatna

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajowa kompozycja, przyjemna zawieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna zawieszka. Bardzo delikatna i dziewczęca.
    Podziwiam wszystkie osoby, które umieją kolorować stemple.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna anielska zawieszka :)
    Zasady candy wymyśliłaś świetne, z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna zawieszka - Tilda jako aniołek rewelacja.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. I jak do zabawy się zgłaszam. Zasady mi odpowiadają, zmobilizują do komentarzy,a Twojego bloga już od dawna obserwuję. Zawieszka, to świetny pomysł, bardzo mi się podoba, może sama przygotuję podobną, a w tedy Ci się pochwale:-).

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczna zawieszka a Tildusia urocza:)podobają mi się Twoje zasady w candy także z miłą chęcią biorę udział w zabawie:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. zasady przyjęłam bez zastrzeżeń . Zawieszka bardzo pomysłowa na pewno Anioł będzie strzegł osoby , która ją otrzymała. pozdr

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ słodko w 1 dzień ,śliczna i ta koroneczka mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodki Aniołek do Twoich słodkości

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że wytrwam. A zawieszka śliczna, Tilda pięknie pokolorowana. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. So beautiufl heart, love it very much, so sweet ! Your lace is wonderful !xxx

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny tag i urocza Tildusia :) ciekawe zasady . Spróbuję wytrwać do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna dziewczęca zawieszka jeśli moje kartki można nazwać scrapowaniem to się zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  17. Doskonała motywacja do komentowania. Zaglądam regularnie od dawna, choć rzeczywiście piszę rzadko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też lubię rozdawać Anioły :-))) Piękna koronka i perełki dają delikatne tło dla aniołkowej Tildy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  19. tildowa zakładka bardzo mi się podoba :) uwielbiam wszystkie stempelki tildowe :D

    OdpowiedzUsuń
  20. No to ja będę ta niedobra... nie lubię Tild w żadnej postaci.... wg mnie zawieszka bez niej byłaby fajniejsza ;)
    Ps. dziękuję za wizytę u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj - każdy komentarz jest dla mnie cenny :) nie tylko te pozytywne, ma prawo coś Ci się nie podobać. Ja nie z tych co się obrażają, ale niestety ...z tych co uwielbiają Tildy. Pozdrawiam

      Usuń
  21. hmmm wiem, ze miał być jeden komentarz, ale.... jak podlinkować banner? do tego posta, czy do bloga Twojego? Mam do tego posta, ale nie określiłaś tego w zasadach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banerek obojętnie jak podlinkujesz, codziennie będzie pojawiał się w poście, tak jak i zasady

      Usuń
  22. Karteczka bardzo fajna. Szczególnie wykorzystanie haftowanej gipiury bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem spóźniona 20 minut - już jest 4.10.
    Mogę jeszcze spróbować zabawy ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczy się - ważne żeby zostawić komentarz w trakcie trwania Candy, a nie w danym dniu

      Usuń
  24. Witam w ten prawie zimowy dzień, u nas 0 stopni na termometrze!
    Nie wiem czy mój komentarz będzie się liczył do zabawy czy też musiał być napisany w dniu pojawienia się posta, ale co tam.
    Baardzo podoba mi się zawieszka, delikatna, różowa i słodka!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne kolorki :) Zawieszka jest przesłodka- w sam raz dla małego aniołka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj serdecznie. Gratuluję wspaniałego CANDY, biorę udział chociaż nie mam szczęścia w tego typu zabawach. Ale.:)Kto nie próbuje...a poza tym to tylko zabawa.:)
    Zawieszka śliczna, delikatna, ciekawa, bardzo podoba mi się wykrojnik, serduszko i niezwykła koronka, która daje takiego lekkiego efektu całej pracy. Tidla..no szczęśliwy ten kto ją ma, ja niesety nie posiadam..ale dobrze, że mogę podziwiać u Ciebie:) Praca z sercem..dla jakiegoś serduszka:) Super:))Pozdrawiam -Twoja długo obserwująca fanka:)(banereku mnie na pasku bocznym)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł na candy :)

    Zawieszka słodziutka, a szczególnie aniołek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy:) dopiero zaczynam swoją przygodę ze scrapem, a na blogu umieściłam już dwa pierwsze boxy, jakie wykonałam:) Tylko proszę się z nich nie śmiać, to dopiero początki;) A i z materiałami do scrapu u mnie krucho- niestety w małymi mieście nie ma dostępu do tego typu produktów ,więc robię z tego, co udało mi się wygrać w blogowych zabawach;) W planach mam kopertówkę, ciekawe, jak mi wyjdzie:)
    Zawieszka cudowna:) W mojej kolorystyce:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie super, bardzo podoba mi się ten tildowy aniołek.
    Dołączam do zabawy i może mi się uda codziennie zaglądać.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. witaj :) przez przypadek tu trafiłam ale coś czuję, że regularnie będę tu zaglądać i to nie tylko ze względu na candy :) a co do candy - wspaniały pomysł na regulamin! gratuluję pomysłu! :)
    no i tilda! śliczna, taka skromna Anielica ale jakże wymowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj serdecznie, banerek u kogoś mnie zachęcił do zaglądniecia i powiem, że masz tutaj same śliczności i nie mam na myśli tylko cukierasków:) Ustawiam się grzecznie do kolejki. Zawieszka jest urocza, szczególnie podoba mi się połączenie koronki i 'obszycia' serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Praca urocza - ciekawy pomysł na Anioła Stróża. Zdecydowanie wyróżnia się wśród tradycyjnych obrazków i aniołków z masy solnej ;) Całość zrobiona zdecydowanie ze smakiem ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna, wesoła zawieszka! Uwielbiam ten stempelek;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładna zamieszka do pokoju dziecka, pokolorowana pieczątką super... I ta koronka

    OdpowiedzUsuń
  35. Tildy w Twoim wykonaniu to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  36. Delikatna zawieszka z uroczym aniołkiem - ta praca w ramach candy jak na razie podoba mi się najbardziej. Koronka i perełki dodają dużo uroku :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Zawieszka super, cukierecki - piękne kwiatuszki, lubie te kolorki. Biore udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram