It's party time - Inky Impressions DT

Witam - dzisiaj chciałabym pokazać Wam szybką w przygotowaniu karteczkę z uroczym digi stempelkiem: http://www.inkyimpressionsrubberstamps.com/proddetail.php?prod=DSS14-PTC&cat=41, która powstała jako moja inspiracja tutaj: http://inkyimpressionsrubberstamps.blogspot.com/2014/09/its-party-time.html

Oto karteczka:



W końcu zaczęłam częściej sięgać do pudła ze ścinkami - stąd różnokolorowe baloniki. Mam niesamowity talent w "produkcji" ścinek (pudeł mam już 3) Teraz staram się trochę inaczej "zarządzać" papierem - usiłuję dany papier wykorzystać do końca, bez ścinek ;) Ale na dłuższą metę to chyba nierealne :(
Baloniki częściowo podkleiłam kosteczkami - dla efektu 3D.

Wykorzystane wykrojniki:
  • Marianne Design - let's party - balonik
  • Marianne Design - LR 0327 - serwetka
Jest piękna pogoda :) szkoda, że muszę iść dzisiaj do pracy, ale za to od poniedziałku mam urlop :)  ... pewnie będzie lało ;)

Pozdrawiam słonecznie, chanya13

Komentarze

  1. Świetna, taka energetyczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło,świetne te baloniki

    OdpowiedzUsuń
  3. OH superb, so lovely card, love all hearts !
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna wesoła kartka :) Ścinki przydają się w produkcji zawieszek do prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie kolorowa i optymistyczna! Wykorzystywanie ścinków, to wyzwanie - ja mam jedno pudło, ale duże :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram