Turkus i brąz - dla Creative Corner DT.

Witam, tym razem zapraszam na turkusowo-brązowe wyzwanie tutaj: http://creativecornerchallenges.blogspot.ca/2014/09/turquoise-and-brownteam-mel.html  Na Wasze prace czekamy tydzień :) U mnie z dodatkiem sznurka, bursztynów, zawieszki, ćwieków i grafiki.
A oto moja karteczka:






Coś mnie pociągnęło w stronę męskich klimatów ;) a może w stronę lata - tęsknię za słońcem i ciepłe. Za oknem buro i ponuro ... niestety. Urlop przesunęłam na kolejny tydzień, może będzie lepsza pogoda. A póki co muszą mi wystarczyć bursztyny na kartce przywiezione znad morza ;)
Wysyłam na wyzwanie tutaj:

Pozdrawiam cieplutko, chanya13


Komentarze

  1. Piękna praca :) to zestawienie kolorów jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kolorystyka i dodatki w postaci sznurka ,zawieszki, ćwieków i bursztynów :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fabulous card! Love the colours you used. The blue is so pretty! :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. What a really fantastic card, i love the embellishments that you have used, the whole card looks great and i love the layout too! thanks for joining us at crafting from the heart - Sonia DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Fab image and gorgeous colours, love the rock detail. Thank you for joining Crafting from the Heart, good luck.

    OdpowiedzUsuń
  6. I love this card. It is such a perfect male card. May I post a link to your card on my Manly Monday blog post? It's a post where I showcase masculine cards for my readers. Let me know if you want your card in the Monday post and I'll send you a link to it after it goes live. My email is grohcm at gmail dot com. Send a link with an email so I can find your card again.
    Thanks
    Cindy from cre8ivecindy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram