Powrót do szkoły - nowe czas zacząć.

Witam, nowy rok szkolny - nowe wyzwania przede mną, nowy DT ;) Mam lekką tremę - na blogu firmowym muszę pisać posty po angielsku ;) ale to dopiero za kilka dni - ograniczę się do minimum ;) A już dzisiaj zapraszam na inspiracje tutaj: http://inkyimpressionsrubberstamps.blogspot.com/2014/09/septembers-new-releases.html  z nowymi szkolnymi stempelkami.






Wykorzystałam:
  • college chic Angelica
  • schoolv days 1
Wykorzystane wykrojniki:
  • Crafty Ann - set flourish 13 - listki
  • Crafty Ann - flourish 5 - zawijaski
Dodatkowo leci na wyzwanie:

Komentarze

  1. Przepiękna praca!! :) Kiedyś próbowała robić podobne zaproszenia ale jednak nie mam tego zmysłu artystycznego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, wiem, że poradzisz sobie doskonale!
    Słodka kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja takze wiem, ze sobie poradzisz, trzymam mocno kciuki. I czekam na kolejne wspaniałe prace.Pozdrawiam Cię:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. This is so beautiful! Love the soft color palette & those flowers...very nice!!!

    Welcome to the team Hun!!!
    DT Sis Jackie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, radosna praca :) Podoba mi się zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. another gorgeous image and pretty background papers, its so sweet. Once again, thanks for stopping by at Sentimental Sundays x

    OdpowiedzUsuń
  7. another gorgeous image and pretty background papers, its so sweet. Once again, thanks for stopping by at Sentimental Sundays x

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram