Niebieski ..... romantyczny?

Witam Was w ten piękny słoneczny poranek. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją kolejną inspirację dla Paper Passion :) Czy niebieski kolor może być romantyczny? Mam nadzieję, że Was do tego przekonałam. Wydaje mi się, że za sprawą dodatków może taki być ;) Zimny kolor niebieski przełamałam ciepłym żółtym, dodałam mnóstwo kwiatów. Ponieważ karteczka wyszła mocno warstwowa - dorobiłam pudełko :) Komplecik czeka teraz na okazję do wykorzystania :)
  • Prima - liście
  • Crafty Ann - Square Frames Set FR23 - kwadratowe serwetki
  • Crafty Ann -  flourish 5 FLR5 - zielony zawijas
Wysyłam na wyzwanie tutaj:
Pozdrawiam, chanya13


Komentarze

  1. Cudeńko! Taaak niebieski jest romantyczny, a w Twoim wydaniu robi wrazenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie,pięknie połączone kolorki

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplecik :)Podoba mi się połączenie kolorów i uważam, że niebieski jest dobry do wszystkiego- do romantycznych prac również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ! Very nice ! Love the colors and all the dies !
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe kolory , oj doczeka się okazji i sprawi wiele radości

    OdpowiedzUsuń
  7. Komplet cudny !!! Bardzo mi się podoba.
    Życzę powodzenia w wyzwaniu i pozdrawiam słonecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno do Ciebie nie zaglądałam... a tu tyle cudowności :D Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny, ażurowy komplet!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram