Lawendowo z Inky DT

Witam,tym razem wygrzebałam stare papierki UHK - szkoda, że mi się kończą :(  Tym razem chciałabym pokazać Wam moją inspirację dla: http://inkyimpressionsrubberstamps.blogspot.com/2014/09/birthday-lili.html  Jak tylko pokolorowałam stempelek : http://www.inkyimpressionsrubberstamps.com/proddetail.php?prod=DS13-BL15&cat=12 wiedziałam, że to będą te papiery a nie inne.Zawsze najdłużej schodzi mi przy wyborze papierów ;) i nie zawsze na koniec ten wybór mi się podoba ;)
Przy okazji zapraszam Was na wyzwanie - cokolwiek ( warunek należy użyć jakiegokolwiek stempelek - jeżeli będzie z Inky można wstawić 2 prace) http://www.inkyimpressionschallenges.blogspot.com/2014/09/iic-178-anything-goes.html
Ale... moja kartka:






Stempelek pokolorowany Promarkerami, ozdób niewiele - szkoda mi było zakrywać papiery.
Zgłaszam na wyzwanie tutaj:
Pozdrawiam, chanya13


Komentarze

  1. Śliczna wyszła. MNie też najdłużej schodzi nad papierami :) Jak mam przygotowane papiery to pół godzinki wystarcza na całość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a sweet and pretty card...
    Thanks for sharing it with us at CraftyCatz this week.x

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW - what a gorgeous card. Lovely colours and image. Brilliant spot and stripes, just right for our challenge - wonderful work - thank you for joining us this week at Penny's Paper-Crafty and good luck x

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna! Bardzo ciekawie zrobiłaś tło - tyle się dzieje! Dopracowane, doskonałe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne połączenie kolorów i uroczy stempel :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello...wonderful card, love your leaves too, thanks for playing along with our celebration Birthday challenge at CRAFTY CATZ x Carol

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne połączenie wzorów, kolorów i dodatków! :)
    Śliczna kartka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful card, love the image and all the beautiful flowers. Adorable choice of colors. Thank you for play with us at Creative Moments this time, hope to see you again real soon. Hugs Kate DT

    OdpowiedzUsuń
  9. This is gorgeous, love the image, colors and beautiful flowers :) thank you for joining us at I ♥ Promarkers this week and good luck xx

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram