Na szaro :)

Witam, rusza nowe wyzwanie na blogu: http://clearitoutchallenge.blogspot.com/  Należy przygotować pracę w kolorze szarym z dodatkiem szarego ;)
To było dla mnie wyzwanie ;) nie jestem zwolenniczką szarego koloru i jak tu wybrnąć? W ruch poszło pudło ze ścinkami i na samym jego dnie znalazłam jakąś starą kolekcję papierów w szarym odcieniu ;) Bingo :) Jeszcze tylko pokolorować obrazek mając tylko jeden szary pisak i będzie ok ;)
Oto co mi wyszło:





Jak myślicie - dałam radę? Czekamy na Wasze propozycje szarych prac.
Wysyłam na wyzwanie tutaj:
Pozdrawiam, chanya13


Komentarze

  1. Szary pięknie wydobył pozostałe kolory! Obrazki kolorujesz po mistrzowsku:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna szara karteczka! Cudownie pomalowałaś obrazek i połączyłaś szary z delikatnymi kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka :) Podobają mi się same papiery ale także sposób ich połączenia z kolorowymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna - chyba potrzebujesz takich wyzwań ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chylę czoła przed kolorowaniem: )Mimo szarości wcale nie jest smutna a wręcz urocza- pozdrawiam: )

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweet card, Chanya! Pretty image, lovely papers and details! Thanks for joining us this week at Passion for Promarkers! Lisa x

    OdpowiedzUsuń
  7. so gorgeous chanya.adorable sweet image and i love your pretty design and details.
    Thanks so much for joining in my theme this week at PFP :D

    xx coops xx

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram