Szkoła :) Wednesday's Creative Inspirations DT.

Witam, ponownie przypominam o rozpoczętym roku szkolnym ;) Nowe wyzwanie - powrót do szkoły tutaj: http://cinspirations.blogspot.com/2014/09/challenge-279-back-to-school.html  Poniżej moja interpretacja :) zachęcam do wzięcia udziału w wyzwaniu.





Robiąc karteczki na szkolne wyzwanie (ta z poniedziałku też) stwierdziłam, że pomimo tony papierów brak mi jakiegoś sensownego "szkolnego wzoru" :( za to wykorzystałam Magnolkę ;)
Sponsorem dzisiejszego wyzwania jest:


 Dodatkowo karteczkę wysyłam na szkolne wyzwanie:
Pozdrawiam, chanya13

Komentarze

  1. genialna, pomysłowa, przefantastyczna jest! w genialnych żywych kolorach !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna :) Bardzo kolorowa i optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dawno nie chwaliłam głośno Twoich fantastycznych prac :)
    Życzę zasłużonego powodzenia w wyzwaniach.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tilda cudna, szkolna karteczka wyszła fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Very beautifull. Great card.
    Thanks for joining us at Craft your Passion.
    xxx Michelle (DT)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely papers and such a sweet Tilda! Thank you for sharing this with us at Sentimental Sundays xx

    OdpowiedzUsuń
  7. I love the repetition of three: flowers, pencils, letters as well as the pretty papers. This is such a sweet image with Lovely colouring. Thanks for joining our Back To School challenge at Craft Your Passion this week. I hope we see you again soon.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram