Z tagiem.

Witam ponownie :) Tym razem karteczka z Magnolią w roli głównej. Pokolorowana promarkerami. W sumie nie wiem czemu takie zestawienie kolorów ... ale tak jakoś mi wyszło. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. Fotki średnie robione wieczorem ale chciałam ją zgłosić na wyzwania.
Oto karteczka:







Zgłaszam ją na wyzwanie:
Użyte wykrojniki:
  • Magnolia -  lace coster - serwetki
  • Cheery Lynn Designs - branches - drobne listki
  • Cheery Lynn Designs - rose leaf strip - liście róży
  • Joy - 6002/0269 - tag
Pozdrawiam, chanya13

Komentarze

  1. Wyjątkowa karteczka, super pokolorowany stempelek, całość genialna pod względem kolorystycznym i staranności wykonania:))))Powodzenia we wyzwaniach:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się kolorki- karteczka jest bardzo radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorki bardzo mi się podobają!!! Karteczka wyszła dziewczęca dzięki Tildzie, ale nie jest przesłodzona :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super żywe kolorki. Bardzo optymistyczna karteczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna i kartka i panna Magnolia:) Kolorki cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wonderful card, so lovely design, superb !
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful! Love the pop of red. Thanks for joining us at the Clear it out challenge blog-see you Tuesday for a new challenge :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna dziewczęca karteczka Ci wyszła.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fabulous card . Thank you for joining us at I♥Promarkers challenge good luck Ginny x

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestawienie kolorów dla mnie idealne, a kolorowanka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna, żywa kolorystyka przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Magnolia cudna. Podziwiam mistrzowskie malowanie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram