Meljens Designs - textury.

Witam, weekend przeleciał nawet nie wiem kiedy, czas zacząć nowy tydzień :) U mnie był to czas z mediami i moje nieśmiałe próby :) Powstało kilka prac, ale po kolei. Dzisiaj mam do pokazania karteczkę z mixed-mediowym tłem, które powstało przy pomocy masek i mgiełek. Ponieważ spora jego część została zakryta zrobiłam też fotkę samego tła. Ostatnio zakochałam się w digi stemplach Meljens Designs (spowodowane to zostało min. przez projekty dla DT, gdzie stempelki są udostępniane dla projektantek ale również przez letnią wyprzedaż 50% gdzie zakupiłam ich kilka)
Ale... oto karteczka:








Karteczka leci na wyzwanie: Pozdrawiam, chanya13

Komentarze

  1. Fantastyczne tło - bardzo mi się podoba i pewnie niczym bym go nie przykrywała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love the colorful background. Made the image really stand out. Thanks for playing along with us at Meljen's Designs.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna praca a ta maska mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! The colors and textures on this card are amazing! Love it!

    Thank you for joining us this week at Meljen’s Designs for our Texture challenge!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram