Pastelowy ślub.

Witam Was w niedzielny poranek, słońce świeci, niebo błękitne. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam karteczkę ślubną, pastelową, delikatną i romantyczną.
Oto ona:





Mocno koronkowo, z tiulowymi różami. Połączyłam przeróżne papiery - mam słabość do tej kartki ;) Mam nadzieję, że Wam też przypadnie do gustu :)

Użyte wykrojniki:
  • Cheery Lynn Designs - Ivy Corner Flourish B315 - różowe listki w kropki
  • Cheery Lynn Designs - lilith Doily/Angel Wing DL 263 - ażurowa serwetka
  • Joy - 6002/0322 - motylki
  • Joy - 6002/0263 - listki pomarańczowe w kropki
  • Magnolia - rose leaf - liście róży
Pozdrawiam, chanya13

Komentarze

  1. piękna! mnie również zauroczyła ta karteczka :) a róże są śliczne!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjątkowa karteczka, niesamowicie delikatna, a róże...cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest piękna i naprawdę wyjątkowa - miałaś natchnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zauroczona. Piekna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jest cudowna, mega romantyczna i delikatna :)
    Mnie bardzo przypadła do gustu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna i szalenie romantyczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, kolorki mnie zachwyciły i koronkowy kwiat, wcale się nie dziwię, że masz do niej słabość;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście zwiewna i delikatna :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna- zwiewna i delikatna :) Podoba mi się ten kwiat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kartka !!! Róże na tiulu są cudne.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram