Paper Passion DT - słonecznie.

Witam, ostatnimi czasy coś chwalipięta ze mnie - dostałam się do DT Paper Passion - polskiego producenta papierów :) Z jednej strony cieszę się z drugiej mam tremę. Do tej pory byłam tylko w zagranicznych DT a teraz czas na krajowe, mam nadzieję, że będę go godnie reprezentować i wspólnie stworzymy miejsce, do którego będziecie z chęcią powracać :)
Poniedziałki to "mój" dzień ;) Ponieważ nie wiedziałam co Wam pokazać na początek wybrałam 2 prace w kolorystyce słonecznej ;) tak na początek lata (obydwie prace tutaj: http://paperpassionpl.blogspot.com/2014/06/sonecznie.html)

U mnie będą pojedynczo. Na początek pokażę Wam notes:







Rozmiar B5 - 100 stron, cały w tonacji pomarańczowo-żółtej, z moimi ulubionym tiulowymi różami :) W środku kieszonki.

Ze sklepu pochodzą:
A już jutro kolejna inspiracja :) Zapraszam :)


Pozdrawiam, chanya13

Komentarze

  1. Gratuluję!
    Notes piękny, bardzo słoneczny, idealny na dzisiejszy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Superb, so nice details and colors !
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny notes, pełen optymizmu i energii :) CUDNY!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, ciepłe kolory i cudowna grafika :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Piękny debiut :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram