Wednesday's Creative Inspirations - tie it up - DT

Witam, czas leci kolejna środa i kolejna karteczka dla http://cinspirations.blogspot.com/2014/06/challenge-270-tie-it-up.html 
Tematem dzisiejszego wyzwania jest "tie it up" - zwiąż to ;) A więc w ruch kokardy i zapraszam bardzo do podjęcia wyzwania :) Do wygrania 20 dolarów na digi stempelki http://www.thepapershelter.com/  Sama chciałabym je wygrać ;)







Ponownie karteczka w trochę nietypowym połączeniu kolorów ... ale dodatki dobierałam do papieru, a na nim są cieniutkie paseczki "brązowe" ;) Stempelek kolorowany poromarkerami. Jeszcze nie zdecydoałam na jaką okazję będzie karteczka - więc na razie bez napisu.

Karteczkę zgłaszam na wyzwanie tutaj:
Użyte wykrojniki:
  • Cheery Lynn Designs -  rose leaf strip - liście róży
  • Spellbinders - decorative lebels twenty two - serwetki
Za to wczoraj poszczęściło mi się na innym blogu  http://clearitoutchallenge.blogspot.com/2014/06/its-challenge-time_17.html za karteczkę z ostatnią Magnolką i wygrałam 5 digi stempelków :)

Pozdrawiam, chanya13

Komentarze

  1. Sliczna kartka. Chyba się skuszę na to wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka :) I nagroda bardzo kusząca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. So pretty card, love all the flowers !
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Stempelek pomalowałaś prześlicznie. Zestawienie kolorów także bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, pięknie pokolorowałaś stempel.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie pokolorowałaś stempelek i kartka mi się podoba.
    Gratuluję wygranej.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się połączenie kolorów. I kokarda. I obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna i za sprawą brązu nieco jesienna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  9. A lovely creation. Thanks for sharing with us at Penny's Paper-Crafty Challenges and good luck.
    Mags
    x

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna i jakie ciekawe połączenie kolorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super karteczka, kolory rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka, i kolorki nietypowe, ale przez to połączenie wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Very pretty card, love the flowers!

    Thanks for joining us at Penny's Paper Crafty I hope we see you again soon!

    Hugz

    Laurian

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram