Wielkanocna w serduszka.

Witam, dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam karteczkę wielkanocną ... z serduszkami. Nie wiem jak to jest u Was ale u mnie projekty zmieniają się w trakcie tworzenia ;) Pierwotnie miała być to kartka ślubna, pod taką to też dobierałam papier, a korzystałam tym razem z Peach Blossom ( w sklepie znajduje się szeroki wybór papierów Wild Rose Studio
Wybrałam delikatny, brzoskwiniowy arkusz w margaretki,  nałożyłam pastę strukturalną  przez maskę serduszka naiwne  Brzegi wytuszowałam Distressem tea dye
Do tego momentu miała to być karteczka ślubna ... ale kobieta zmienną jest ... będzie wielkanocna. Wycięłam jajo oraz jajo 4  , dołożyłam bazie 2 , 
Całość przewiązałam kokardą :) Mam nadzieję, że się Wam podoba ;) 

Oto ona:
 





 
Pozdrawiam, chanya13
 
 

Komentarze

  1. Podoba się, podoba, jest wiosna, jest miłość, są święta;)A do tego śliczna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. This is absolutely gorgeous!! I love the colors and the details you added!! It's so beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło świetnie! Świeżo i lekko :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram