Lawenda i zieleń.

Witam, na tapecie dzisiaj papiery z nowej kolekcji Studio 75 - Lawendowy poranek i temat tygodnia: ramka. Mam dla Was 2 niespodzianki ;) Pierwsza to papier z fioletowym kwiatkiem na zielonym tle, który to jest ukryty na drugiej stronie nazwy kolekcji ;) a druga to ramka ;) Jak zaczęłam doklejać i dopychać kolejne elementy kartki ..... okazało się, że nie widać mojej ramki ;) Ale musicie mi uwierzyć - ona tam jest :)
Do tego celu wykorzystałam: wykrojnik Spellbinders 
rameczkę wycięłam przy pomocy ażurowego wykrojnika i owalu z zestawu, bardzo lubię ten wykrojnik, a ostatnio coś o nim zapomniałam. W nawiązaniu do motywu przewodniego kartki - fioletowe kwiaty w tle - dodałam fioletowe kwiaty wiśni  
oraz różowe sweethearty i fioletowe pręciki.
Listki wycięłam za pomocą wykrojnika Crafty Ann liście
 i Joy - gałązka , dodałam malutkie motylki z zestawu serwetka i motylki Joy. 
Owalne etykiety z przeszyciami podkleiłam na kosteczkach 3D, a pochodzą z tego zestawu
dodałam tekturkowy napis spełnienia marzeń, który pomalowałam farbą metaliczną COPPER
Oto karteczka:







Pozdrawiam, chanya13


Komentarze

  1. Oh wow, this is so gorgeous!! I love the colors and the beautiful flowers!! The design is fabulous!! What a stunning card!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful card, Chanya! Gorgeous colors, lovely spring time flowers- makes me happy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram