... energetycznie...z Art Journalem.

Witam, dzisiaj coś innego - mam nadzieję, że chociaż trochę się Wam spodoba mój wpis 
do Art Journala Paka Maka. Zaczynam spełniać moje postanowienia noworoczne - więcej mediów, art joutrnal ...

Jako, że trwa u nas tydzień ze stemplami, uznałam, że jest to świetna okazja do zrobienia wpisu. 
Na przekór szarudze za oknem - ciepło i energetycznie, z motylami.

Uwaga - dużo fotek ;)












maski

W końcu mogłam wyciągnąć moje "motylowe" stemple, które czekały na swoją kolej, a konkretnie te:

Jako tło mojego wpisu posłużył papier: UHK Loft
całość ozdobiłam: taśmą washi tą: biała w złote napisy i tą: zegary
dodałam tekturkę: ornament-gałązki
Napisy wycięłam z papieru Kraft  za pomocą wykrojnika Sizzix Script

Pozdrawiam, chanya13






Komentarze

  1. Wow, your journal pages are absolutely gorgeous!! I love the designs and the colors!! It looks amazing!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram