Komplecik ślubny.

Witam, dzisiaj chciałabym pokazać Wam ślubny komplecik - pudełko i kartkę. Wykorzystałam pudełko z okienkiem oraz gotową bazę kraftową kwadratową
Komplecik ozdobiłam papierami z bloczka Rose Garden 15-15cm 
O ile z ozdobieniem pudełka nie było problemu bo ma rozmiar 16-16cm i wykorzystałam cały arkusik papieru, o tyle ozdobienie frontu kartki 14-14cm zmusiło mnie do przycięcia papieru o 2 cm i niestety musiałam ściąć rząd cudnych róż :( ale postanowiłam je wykorzystać ;) Wycięłam je ozdobnym borderem z zestawu: Spellbinders Scolloped Borders 
dodałam tekturkę pary młodej  brzegi potuszowałam distressem tea dye 
dołożyłam margaretki  gałązki  listki
Pudełko ozdobiłam napisem mąż i żona
Całość prezentuje się tak :







Pozdrawiam, chanya13

 

Komentarze

  1. What a stunning gift set this is!! The card is gorgeous!! I love the colors and the beautiful flowers!! The box is fabulous!! Absolutely gorgeous project!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram