447. Tablica planów i postanowień

Dobry wieczór :)

Dzisiaj będzie ostatni post w tym roku
oraz ostatni post w ramach inspiracji dla sklepu Art Brawurka.
Spędziłam tam ponad 2 lata 
i był to bardzo miły i kreatywny czas.
Jednak z Nowym Rokiem czas na zmiany.
Zmiany są dobre - nie stoimy w miejscu.

Wracając do planów i postanowień na rok 2020.
Masz swoje? Robisz takie? Czy będzie co będzie?
Ja tym razem wyjątkowo kilka mam.
Co mi z tego wyjdzie? Zobaczę za rok.

Tablicę wykonałam z beermaty, którą okleiłam
papierem od Craft O'Clock.
Ozdobiłam elementami wyciętymi z arkusza do wycinania.
Nitami zabezpieczyłam dziurki, przez które przeciągnęłam sznurek.
Tablica powstała na wymianę, którą zorganizował  sklep Hobby Place.
Jeżeli braknie miejsca z przodu ...
cała tylna strona jest przygotowana na wpis ;)
Można więc planować.






Życzę Ci kreatywnego Nowego Roku,
głowy pełnej pomysłów, zdrowia i czasu na ich realizację,
stale powiększającej się liczby przydaśków
i osoby, która pokocha Ciebie i Twoją pasję ♥

Pozdrawiam Agnieszka chanya13

Komentarze

instagram