442. Trzy kartki imieninowe

Dzień dobry,

zapraszam na moją inspirację dla Art Brawurki.
Mam Ci do pokazania trzy kartki imieninowe.
Proste, delikatne i eleganckie.


Przed świąteczne porządki zainspirowały mnie ...
do sięgnięcia po pudło ze ścinkami.
Chociaż może źle to napisałam,
u mnie ścinek to często połowa arkusza papieru.
Trafia do pudła i zapominam o nim.
Prawda, ze wygodniej sięgnąć po nowy arkusz?
Dlatego dzisiaj mam taki mix kartkowy.

Różowa kartka imieninowa romantyczna i kobieca,
kontrastowa kartka z papieru świątecznego.
Widać? myślę, że nie.
Oraz klasyczna ze złotym blaskiem.
Właśnie ten ścinek złotego papieru zadecydował o kolorystyce kartki.

Jak widzisz znalazł się tutaj mix papierów UHK,
Galeria Papieru, papier metaliczny, papier kraftowy.
I jak polubisz swoje ścinki?

Zapraszam:





 






 



Pozdrawiam Agnieszka chanya13





Komentarze

Prześlij komentarz

instagram