504. Kartka ślubna z sercem

Cześć wszystkim! 

To już najwyższy czas, aby nadrobić trochę zaległości i podzielić się z Wami kilkoma pracami, które powstały jakiś czas temu. Mam nadzieję, że spędzacie miło czas, a dzisiejszy wpis trochę go uświetni. 



Dzisiaj chcę Wam zaprezentować kartkę ślubną, w rozmiarze DL, a tonacja kolorystyczna to przede wszystkim beż i zieleń, przełamane delikatnymi niebieskimi kwiatami, które wycięłam z arkusza grafik.

Dodatkowo dodałam pasujące, ręcznie robione kwiaty z papieru, które nadają kartce wyjątkowego uroku i trójwymiarowego efektu.


Główną ozdobą kartki jest tekturkowe serce, na które nakleiłam uroczy wizerunek pary młodej. Chciałam, żeby ta kartka była nie tylko podziękowaniem za zaproszenie na ślub, ale także małym dziełem sztuki, które para młoda z pewnością doceni. 

Jeśli macie pytania dotyczące tej kartki lub potrzebujecie podobnej, dostosowanej do Waszych preferencji, piszcie śmiało. Chętnie pomogę stworzyć kartkę, która wyrazi Wasze uczucia i podkreśli wyjątkowość tej okazji.

Pozdrawiam Agnieszka

Komentarze

instagram