503. Kartka DL ze słonecznikami

Jesień to ta pora roku, kiedy natura maluje krajobraz pięknymi ciepłymi kolorami, a słońce zachodzi wcześniej, przytulając nas do swoich ciepłych promieni. To czas, który inspiruje nas do chwil zadumy i refleksji.

Jeśli tak jak ja kochacie tę porę roku i jesteście miłośniczkami słoneczników, mam dla Was coś wyjątkowego, co na pewno Was ucieszy! Stworzyłam niezwykłą jesienną kartkę, która jest pełna ciepła i pozytywnej energii.



Kartka ma rozmiar DL (10x21 cm). Jej kolorystyka to ciepła paleta czerwieni i żółci, która doskonale odzwierciedla barwy jesiennej przyrody.  Motyw główny słoneczniki oraz dynie, ptaszki i owoce głogu. Jesień to czas, kiedy przyroda prezentuje się w pełnej krasie. Słoneczniki są doskonałym symbolem tej magicznej pory roku. Ich ciepłe, żółte płatki rozświetlą każdy jesienny dzień. Słoneczniki to dla mnie symbol uśmiechu i pozytywnej energii. Zawsze kiedy na nie patrzę, od razu mam lepszy nastrój. 



Z kolei jesień to czas, kiedy wracamy do domu, spędzamy więcej czasu z bliskimi, i chcielibyśmy czasem obdarować ich czymś wyjątkowym. Moja kartka to doskonały prezent, którym możesz obdarować osobę, mającą dla Ciebie szczególne miejsce w sercu. 

Jeśli jesteście zainteresowane wyjątkową kartką, piszcie do mnie :) Będę szczęśliwa mogąc stworzyć coś wyjątkowego dla Was. 

Pozdrawiam Agnieszka chanya13

Komentarze

Prześlij komentarz

instagram