505. Kartka na 70 urodziny

Dzień dobry, Kochani! Dziś chcę Wam pokazać kartkę, którą stworzyłam na wyjątkową okazję - 70 urodziny niezwykłej kobiety. 

 

Kartka jest w rozmiarze DL (10-21cm) i w komplecie jest z pudełkiem z okienkiem. Wykorzystałam w niej papier z kolekcji Greenery Invitation od Craft O'Clock, który zachwycił mnie swoją delikatnością i elegancją. Połączyłam go z błyszczącym złotym papierem, tworząc harmonijne zestawienie kolorystyczne. Jak się Wam podoba?


Jednak to nie koniec! Kartka składa się z wielu warstw, co nadaje jej głębi i trójwymiarowego efektu. Dodałam także piękne beżowe kwiaty, które tworzą subtelne kompozycje i nadają kartce wyjątkowego uroku. Kwiaty, których użyłam to mix własnoręcznie robionych kwiatów z papieru oraz gotowych. Całą kompozycję ułożyłam na tekturce CraftUla.




Aby podkreślić wyjątkowość tej kartki, umieściłam ją w eleganckim pudełku z okienkiem. Dzięki temu od razu widać, co kryje się w środku. Jestem pewna, że taki prezent na 70 urodziny sprawi ogromną radość solenizantce.



Jeśli również potrzebujecie wyjątkowej kartki na jakąś szczególną okazję lub macie pytania, piszcie śmiało. Chętnie pomogę stworzyć kartkę, która wyrazi Wasze uczucia i uczci ważne chwile. 

Pozdrawiam Agnieszka


Komentarze

instagram