77. Kartka urodzinowa z serduszkami

Dzień dobry. Tym razem chciałabym pokazać Wam inspirację dla APScraft. Ostatnio na półkach sklepiku zagościły maski - najnowszy produkt APScraft.
Tak więc w ramach dzisiejszej inspiracji przygotowałam kartkę urodzinową z motywem serc

wycięłam 4 kwadraty, każdy o centymetr większy od poprzedniego.
Na 1 i 3 w kolejności nałożyłam przez maskę gel medium i posypałam pudrem do embossingu,
który stopiłam. Białe przestrzenie wytuszowałam distressem - tea dye i lavender.
Kolejne 2 warstwy - 2 i 4 tylko wytuszowałam.
Aby całość kartki zgrać ze sobą - jako bazę użyłam fioletowy papier.
Z tego samego papieru wycięłam winorośl
dodałam liść czereśni  oraz baner m
Na koniec dołożyłam margaretkę z foamiranu.
Wszystkie brzegi wytuszowałam.
 
Zapraszam:







Pozdrawiam, chanya13


Komentarze

Prześlij komentarz

instagram