65. Kolejne kartki komunijne

Dzień dobry. Dzisiaj w ramach inspiracji dla Laserowe LOVE przygotowałam kartki komunijne. Tym razem chciałabym pokazać Wam dwie wersje kartek - chłopięcą i dziewczęcą. 

W wersji dla chłopca wykorzystałam ramkę kwadratową z hostią i winogronami oraz niebieskie pastelowe papiery połączone z bielą. Całość ozdobiłam kompozycją kwiatową w tonacji niebiesko-białej.
Z kolei w wersji dla dziewczynki użyłam ramkę okragłą z konwaliami i kielichem . Tym razem sięgnęłam po papiery i dodatki w tonacji różowej. Część kwiatów wykonałam sama z foamiranu.
Obydwie tekturki posypałam pudrem do embossingu, który stopiłam.

Jestem ciekawa, która wersja Wam bardziej przypadła do gustu. 

A oto karteczki: 











Pozdrawiam, chanya13

Komentarze

  1. Piękne obie wersje, zachwycają układem i detalami. Po namyśle pierwsza dla mnie naj, ale jakby się tak dłużej zastanowić... no nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram