66. Wiosenna kartka urodzinowa

Dzień dobry. Wbrew temu co za oknem u mnie dzisiaj bardzo wiosennie. 
Przygotowałam bardzo kolorową i kwiatową kartkę urodzinową. 
Jest ona moją inspiracją na blogu: Cards und More na najnowsze wyzwanie - z napisem. 
Zapraszam Was serdecznie do wspólnej zabawy.

Hello, today I want to share with you my new, spring birthday card with you.
I prepared it for a new challenge here: Cards und More 
theme: Anything goes with sentiments.

Kwiaty częściowo zrobiłam z foamiranu. 
Wykorzystałam również jedną z nowości Marianne Design - LR0454 - serwetkę.
 Papier: Studio Light. 
Liście: Spellbinders i Creative Expressions

A tak prezentuje się moja kartka:








Pozdrawiam, chanya13

 


Komentarze

  1. Cudowna i piękna...pachnąca wiosną...ślicznie w tych kwiatach! Pozdrawiam bardzo serdecznie-Gosia♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram