497. Powrót do blogowania. Czy będzie to miało sens?

Cześć! Po długiej przerwie postanowiłam, że wracam do blogowaia. Szczerze ... trochę mi tego brakowało. Czy będzie to miało sens? Zobaczymy.



Oto kilka powodów, dlaczego chcę wrócić do ponownego blogowania:

1. Nowe inspiracje: podczas przerwy od pisania powstało sporo nowych inspiracji, którymi chcę podzielić się z Tobą. Przez ten czas zmienił się mój warsztat, moje spojrzenie. Coś co lubiłam wcześniej teraz za tym nie przepadam. Coś czego nie lubiłam pokochałam. Uwierzysz w to, że nie jestem już taka różowa jak byłam. 

2. Nowe wyzwania: Blogowanie po przerwie to doskonała okazja do postawienia sobie nowych wyzwań min. moim celem jest częstotliwość publikacji, chcę powrócić do regularności. Chcę popracować nad rozbudową swojej społeczności, mam nadzieję, że mi w tym pomożesz? Chcę rozwinąć konkretnych umiejętności. To znakomita motywacja do rozwoju i osiągania nowych sukcesów. 




3. Nowe cele: Powrót do blogowania po przerwie daje mi szansę na zdefiniowania nowych celów i wizji dla mojego bloga. Zaczęłam od zmiany szablonu. Jak CI się podoba? Wymaga jeszcze dopracowania, ale wszystko w swoim czasie. Na pewno chcę pójść w trochę innym kierunku. Poruszyć nowe tematy. To jest dobry moment, żeby wyznaczyć sobie nowy kierunek i skoncentrować się na osiąganiu swoich nowych celów.

4. Nowe projekty: Blogowanie to nie tylko pisanie tekstów. To także możliwość eksperymentowania z nowymi projektami. Mam nadzieję, że wszystko uda mi się dopracować i w odpowiednim czasie dołączysz do mnie. Uważam, że przez to mój blog będzie jeszcze bardziej atrakcyjny i interesujący dla Ciebie.

Tak więc, czy powrót do blogowania ma sens? Moja odpowiedź jest zdecydowanie twierdząca. To szansa na pokazanie nowych inspiracji, stawianie sobie nowych wyzwań, osiąganie nowych celów i tworzenie nowych projektów. Jeżeli jesteś ciekawa tego co powstało, co planuję – zaglądaj do mnie. Mam nadzieję, że mój blog będzie źródłem inspiracji oraz informacji.


Pozdrawiam,

Agnieszka ♥

Komentarze

instagram