479. Kartka urodzinowa dla mężczyzny

Dzień dobry,

zawzięłam się z publikowaniem. 
Liczę na Ciebie i Twoje odwiedziny.
Z bólem serca patrzę jak blogi powoli umierają.
Pewnie pomyślisz: takie czasy, może i tak, ale szkoda mi go porzucić.
Koniec sentymentów ... kolejna męska kartka czeka na prezentację.
Kartka jest moją inspiracją w comiesięcznym wyzwaniu
Love to Craft Challenge Blog. Temat wyzwania: cokolwiek.
Dołączysz do zabawy? Czekamy.

Dzisiejsza kartka jest odmienna od wczorajszej.
Bardziej mroczna, bardziej ciemna.
Wykorzystałam kolekcję papierów od Craft O'Clock, 
którą połączyłam z papierem kraftowym.
Lubię do męskich prac dodawać papier kraftowy. A Ty?
Przyznam, że męskie kartki to wyzwanie dla mnie,
ale ... zawsze mogę dodać warstwy, gwiazdki, banerki.
I na końcu stwierdzić ... całkiem miło mi się pracowało.

Zapraszam:








Pozdrawiam Agnieszka chanya13

Komentarze

instagram