466. Kartka komunijna w ozdobionym pudełku

Dzień dobry,

przedstawiam Ci moją kolejną inspirację dla Sklepiku Gosi.
Tym razem jest to pamiątka komunijna
kartka w ozdobionym pudełku.
Sięgnęłam po papiery Craft O'Clock
z kolekcji Celebrate moments oraz Greenery charm.
Wybrałam jasne, pastelowe i uniwersalne strony.
Stronę z koronką pokochałam na całego ;)
Wieczko pudełka jak i przód kartki ozdobiłam
tekturkami Twoja Tekturka oraz kwiatami.
Co nowego znalazło się w pracy? 
Ażurowa i spora 13-13 cm serwetka od Spellbinders
oraz dla mnie nadal nowe listki od Craft Passion.
Po cichu liczę na to, że sytuacja w kraju i na świecie
w miarę szybko się uspokoi
i będziemy mogli cieszyć się komuniami w maju.
Siedź w domu, dbaj o siebie 
i wykorzystaj czas wolny na tworzenie.
Mam nadzieję, że uda mi się trochę posty nadgonić ;)
Jesteś ciekawa co pokażę? Zostaw jakiś ślad.

Zapraszam:








Pozdrawiam Agnieszka chanya13

Komentarze

Prześlij komentarz

instagram