457. Różowa kartka walentynkowa

Dzień dobry,

to już luty. Kiedy skończył się styczeń?
Też masz wrażenie, że ten czas pędzi jak oszalały?
Kolejny miesiąc przed nami więc czas 
na nowe wyzwanie w Love to Scrap Challenge Blog.
Jako, że w lutym mamy walentynki
czekamy na Twoją różowo/czerwoną pracę z miłością w tle.
Polubiłam pudło ze ścinkami, to może za dużo powiedziane, 
ale całą kartkę wykonałam z resztek.
Coraz częściej tam sięgam, może dlatego, że nie mam
gdzie tych pudeł schować i mam je pod ręką,
a właściwie pod nogami.
Nawet nie wiesz jaką czuję satysfakcję,
że udało mi się znowu zagospodarować trochę ścinek.
Chociaż cały czas produkuję nowe.
Masz ochotę na kartki patchworkowe w moim wydaniu?

Zapraszam:







Pozdrawiam Agnieszka chanya13

Komentarze

  1. This is so beautiful and so sweet!! I LOVE your fabulous layers and the gorgeous flowers!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fabulous! I love the couple and all those layers! Wow!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram