433. Album ślubny

Dzień dobry,

u mnie na tapecie nadal klimat ślubny.
Co prawda kartki świąteczne kleją się ... 
ale w tym tempie to pokażę je pewnie na Wielkanoc ;)
Wracając do albumu.
 Album powstał w ramach inspiracji dla Craft O'Clock.
Wykorzystałam kolekcję papierów Our Story.
Zmiksowałam papier z bloczków 20-20 cm oraz 20-30 cm.
Jako bazę wykorzystałam gotową bazę bazyla,
którą rozbudowałam po swojemu,
powiększając przez to miejsce na wklejenie zdjęć.
Dodatkowo można wsunąć zdjęcia w kieszenie od góry albumu.
Okładkę ozdobiłam na płasko,
oklejając ją jedynie tekturkami od Kreatywnej Pracowni,
które zembossowałam na złoto.
Strony albumu ozdobiłam tylko brokatowymi dodatkami,
które wycięłam z arkusza do wycinania.
Mam nadzieję, że spodoba Ci się ta minimalistyczna wersja.

Zapraszam:
























Pozdrawiam Agnieszka chanya13

Komentarze

instagram