418. Kartka DL dla nauczyciela

Dzień dobry,

od października mam przyjemność inspirować dla Kreatywnej Pracowni,
w związku z tym zapraszam Was na trwające wyzwanie: dla nauczyciela ...
Kartka DL jest moją pierwszą inspiracją w barwach Kreatywnej Pracowni.
Jak wiesz, ostatnimi czasy pokochałam kartki DL.
Co więcej tekturki z kolekcji ręką rysowane świetnie pasują do rozmiaru DL.
Ja wybrałam dziewczynkę Elę.
Cała kompozycję ułożyłam na owalnej, dwuwarstwowej ramce 14
Jej górną część zembossowałam na biało.
Dodałam kwiaty, listki i serwetki.
Jest warstwowo, jest kobieco i delikatnie.
Tym razem postawiłam na tonację niebiesko-zieloną.
Papier i napis pochodzi od Craft O'Clock.
Mam nadzieję, że podoba Ci się moja inspiracja.

Zapraszam:









Pozdrawiam Agnieszka chanya13


Komentarze

instagram