396. Energetyczny exploding box urodzinowy

Dzień dobry,

tym razem chciałabym  pokazać Wam
mega energetyczny exploding box urodzinowy,
odpowiedni zarówno dla chłopca jak i dla dziewczynki.
Przygotowałam go w ramach inspiracji dla Świat Pasji.
Tak się złożyło, że wiele lat temu, na początku mojej kartkowej 
przygody, był to jeden z pierwszych sklepów jakie poznałam.
Tam też zakupiłam swój pierwszy wykrojnik - stokrotkę z Joya.
Wykrojnik był różowy ;) Wzięło mnie na sentyment ;)
Ale ... exploding box wykonałam z nowej kolekcji
Happy Birthday - Piątek Trzynastego.
Ścianki ozdobiłam uroczymi zwierzątkami, które wycięłam
z arkusza papieru do wycinania.
Na środku umieściłam tort urodzinowy,
który ozdobiłam pasującymi kolorystycznie kwiatkami.
Za co lubię torty? Za to, że mogę je ozdabiać
różnorodnymi kwiatkami i zwykle wykorzystuję 
do tego celu pozostałe pojedyncze sztuki.
Tutaj sprawdzają się świetnie.
Na wieczku umieściłam tekturkę wianek z Agaterii
oraz napis wycięty za pomocą wykrojnika DP Craft.

Zapraszam:










Pozdrawiam Agnieszka chanya13

Komentarze

  1. Wow, jaka świetna praca. Wspaniale się spisałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. W super kolorach ten box! świetnie wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest, taki pozytywny, radosny i kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram