371. Romantyczna 70 - kartka urodzinowa

Dzień dobry,

w ramach inspiracji dla Craft Style przygotowałam
romantyczną kartkę dla kobiety z okazji jej 70 urodzin.
Wykorzystałam papier Craft O'Clock z kolekcji Heritage Stories.
Jego vintageowy styl podkreśliłam dodatkowo poprzez
postarzenie brzegów papieru. Wykonałam to za pomocą 
narzędzia do postarzania. Kolorystykę kwiatów
przeniosłam z papieru - dodałam czerwone róże
oraz czerwone motylki, które wycięłam z papieru.
Całą kompozycję ułożyłam na tekturce ramka- Laura z Papelii.
Dodatkowo część elementów podkleiłam 
na kostkach bądź taśmie 3D.

Papier: Craft O'Clock
Tekturka: Papelia
Kwiaty: WOC
Wykrojnik owal z przeszyciami: Crealies
Wykrojnik owalna serwetka: Tattered Lace
Wykrojnik listki: Agateria
Wykrojnik listki: Cheery Lynn Design
Wykrojnik baner: APS Craft

Zapraszam:







Pozdrawiam Agnieszka chanya13


Komentarze

  1. Piękna i bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancka, piękna kompozycja i superowe zestawienie kolorystyczne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę romantyczna! Piękne są te czerwone róże.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram