222. Ślubny exploding box z tortem

Dzień dobry,

dzisiaj rozpoczynam przygodę w Southern Girls Challenge
Jak to zawsze bywa, w nowym DT, czuję lekki stres ;)
ale ... zaczynamy. 
W ramach wyzwania należy przygotować pracę z przeszyciami,
mogą być prawdziwe jak i sztuczne ;)
U mnie przeszycia wykonały wykrojniki.
Na pierwsze wyzwanie przygotowałam ślubny exploding box.
W środku umieściłam samodzielnie "pieczony" tort, który
ozdobiłam kwiatami, perełkami oraz gołąbkami.
Pod sercem ukryłam kieszonkę na kasę.

Zapraszam:











Sponsorzy wyzwania:


Pozdrawiam Agnieszka chanya13


Komentarze

  1. Its beautiful... loved all the detailing...

    OdpowiedzUsuń
  2. What a stunning creation! I love what you've done with those beautiful WOC blooms and your exploding box is amazing. So so beautiful!! Love it. Hugs, Wends xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. So beautiful. and love the detailing.

    OdpowiedzUsuń
  4. This is gorgeous, so beautiful!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna praca!
    Dziekujemy za wspolna zabawe :)
    Judi CraftCorner DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny i bardzo romantyczny box ;) Dzięki za udział w wyzwaniu CraftCorner, Nati DT

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram