193. Kartka świąteczna z szopką

Dzień dobry,
u mnie nadal klimaty świąteczne.
Tym razem w ramach inspiracji dla: Altair Art
przygotowałam kartkę z szopką.
Bardzo lubię  ten motyw na kartkach bożonarodzeniowych.
Tym razem postawiłam na kolory typowo świąteczne: bordo, zieleń i biel.
Wykorzystałam papier z kolekcji Festive Bells
Bardzo podoba mi się motyw poisencji. Papier jest bardzo wyrazisty, 
przez co karteczki są ciepłe w odbiorze.
Część elementów podkleiłam kostkami 3D przez co kartka 
jest przestrzenna.

Zapraszam:







Wysyłam na wyzwanie:

Pozdrawiam Agnieszka chanya13


Wykorzystałam:


Komentarze

  1. Podoba mi się taka kolorystyka na święta,a szopka prześliczna- nie wiem czy słowo smukła jest tu adekwatne-Pozdrawiam:)
    P.S A jaki to wykrojnik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, wykrojnik kupiony na Aliexpres zaprojektowany przez Monikę Cohenna

      Usuń
  2. This is incredibly beautiful! I really love the nativity and your flowers compliment it beautifully. Hugs, Autumn

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous card !
    Thanks for joining us at The Merry Christmas Challenge blog and good luck !
    Maryvonne DT Member

    OdpowiedzUsuń
  4. BEAUTIFUL card!
    LOVE your scene, a delicate delight filled with fabulous dimension too!
    Thank You for joining us at the Crafty Gals Corner :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful card. Love all the details.
    Thanks so much for joining us at Winter Wonderland. Hope to see you again soon.
    Lou DT xo

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram