150. Kartka urodzinowa z baletnicą

Witam wieczorową porą,

w ramach inspiracji dla AltairArt chciałabym podzielić się z Wami
kartką urodzinową dla kobiety z baletnicą. 
Cała karteczka jest utrzymana w tonacji różowo-fioletowej. 
Wykorzystałam arkusz z różami z zestawu: Made of Stars 
który połączyłam z pastelowym różem z zestawu Body & Soul
Na serwetce ułożyłam wycięte tagi, na nich tekturkę narożnik (w zasadzie tyle pozostało mi
z trkturki ramki, resztę zjadł kot ;) ), dodałam kwiaty.
Całość uzupełniłam figurką baletnicy odciśniętą z masy plastycznej.

Komentarze

  1. Pretty card with lots of gorgeous details! Thank you for joining our challenge at Dies R Us!
    Diane DRU DT {Nellies Nest}

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna przestrzenna praca a baletnica dodaje calosci uroku :)
    Pozdrowienia dla kota zjadacza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautifully designed!! Thanks so much for playing in our ‘Anything using Dies’ challenge at Dies R Us as well as the 'Anything Goes' challenge at the Sisterhood of Crafters! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, chanya. This is gorgeous. So much attention to detail. Love the ballerina and the flowers. Thanks for joining the Sisterhood's "Anything Goes" challenge.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna jest, bardzo delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful design and card. Thank you for sharing with us at The Sisterhood of Crafters.

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful card
    Thanks for joining us at Scrapy Land challenges blog and good luck
    Maryvonna, DT member

    OdpowiedzUsuń
  8. That is really a gorgeous card you've created! Thanks for sharing it over at The Sisterhood of Crafters challenge and we hope you'll come back again soon! Gwendolyn

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram