Miłość cierpliwa jest ... dla Project Prezent.

Witam Was zimowo ;) - tak, tak - u mnie śnieg i mróz - w Nowym Roku :)  Ze zdwojonymi siłami, nowymi inspiracjami zapraszam :)na inspirację dla: http://www.projectprezent.blogspot.com/2016/01/miosc-cierpliwa-jest-inspiracja-chanya13.html Dzisiaj przygotowałam komplet ślubny - kartkę i folder na płytę CD. Całość utrzymałam w tonacji beżowo-kraftowej - ostatnimi czasy coś bardzo lubię papier kraftowy ;) A to za sprawą świetnych baz kraftowych 14-14 cm niby 1 cm więcej ... ale robi różnicę , wykorzystałam również kraftowy folder na płytę CD - bardzo łatwy w "montażu" ;)
Do ozdobienia karteczki użyłam stempelek z klasycznym napisem : W dniu ślubu 
oraz dodałam tekturkowe serduszka .  Folder tym razem okleiłam tylko papierem na zewnątrz i zamiast wiązania na kokardkę zrobiłam opaskę z z papieru kraftowego ozdobiłam pomponikami i etykietką z cudną sentencją: Miłość cierpliwa jest ... :)

I zaglądajcie do sklepiku ... http://projectprezent.com.pl/index.php nowości idą ;)

Oto komplecik:







Wysyłam na wyzwanie tutaj / challenges:
kwiaty-półperełki-koronka
Pozdrawiam, chanya13

Komentarze

  1. Piękny kolorystycznie i elegancki komplet :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. These are so stunning!! I love the layers!! The silhouette of the couple is fabulous!! Beautiful cards!! Have a great day :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie skomponowane prace! Dziękujemy za udzial w wyzwaniu Przyda się!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram