Romantyczne Niezapominajki.

Witam Was cieplutko i zapraszam do obejrzenia mojej inspiracj dla Paper Passion,  niebieskiej, romantycznej kartki, która powstała z najnowszej kolekcji: Niezapominajki. Tak - romantycznej, bo każda kolekcja ma wiele "twarzy". Przyznam, że na początku pomyślałam oj, będzie ciężko - ja ciepło i różowolubna .... a tu niebieskości ;) Ale, po pierwszym cięciu ... zakochałam się ;) Papierki same się układają i są bardzo uniwersalne. Świetnie łaczy się z turkusowym arkuszem LATA
Dodałam sznureczki, perełki, turkusowe różyczki . Ręcznie robionego szydełkowego kwiatka przytwierdziłam ćwiekiem

Moja kartka:








Jak Wam się podoba romantyzm w wersji niebieskiej?
Grafika pochodzi od Janet, wysyłam więc na wyzwane:
 

Pozdrawiam, chanya13

Komentarze

  1. Śliczna karteczka, koroneczka tiulowa i motyle dodają takiej zwiewności, delikatności:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa praca :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Digital Paper :)
    Pozdrawiam serdecznie - Padoriaa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie niebieska :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digital Paper :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram