Embossing - Clear It Out DT.

Witam, dzisiaj zapraszam Was na wyzwanie z embossingiem http://clearitoutchallenge.blogspot.com/2014/08/heres-hoping-this-goes-well.html - może być suchy (samo wytłoczenie) może być mokry ( z użyciem pudru i nagrzewnicy). Macie tydzień na przygotowanie pracy - zachęcam. Do wygrania 5 digi stempelków: http://www.whimsystamps.com/index.php?main_page=index&cPath=13_38
Moja kartka:






U mnie embossing na sucho - podrasowany disstresem ;) Mam jeden puder do embossingu w jakimś bladym kolorze :( i coś mi nie leży. Muszę jakiś kupić. Karteczka jakoś tak nastroiła mnie jesiennie .... bo powoli za oknem jesień :(

Pozdrawiam cieplutko, chanya13.

Komentarze

  1. Śliczna karteczka. Czy na te wyzwania to musi byc grafika taka kolorowana pisakami? Miałam do ostatnij mapki coś zrobic, ale paytrząc na prace stwierdziłam, że chyba musi być jakiś obrazek pokolorowany .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie musi być praca na dany temat, możesz wykorzystać gotową grafikę.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna praca. A może ja się pokuszę na pracę..Jeśli tylko czas mi pozwoli to pewnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram