Z damą - notes.

Witam, to było dla mnie nie lada wyzwanie :) Koleżanka poprosiła mnie o wykonanie notesu w kolorze  czarno-białym z malinowym. Oj zbierałam się do niego ze 2 miesiące, bo nie było pośpiechu. Nie wiem czemu, ale nie przepadam za kolorystyką białą w swoich pracach, z kolei jeżeli chodzi o kolor czarny to okazało się, że nie mam żadnego papieru i na próbę zakupiłam 3 arkusze z Galerii Papieru. Dwa zużyłam na notes i już wiem, że muszę go dokupić - podoba mi się  :) Notes ma 100 stron i rozmiar 15-21 cm. Na obydwu stronach wewnętrznych - kieszonki.
Oto co stworzyłam ;)







Cieszę się, że udało mi się dopasować kolorystycznie grafikę :)
Pozdrawiam, chanya13.

Komentarze

  1. Wow!! przepiękny. Kolorystyka super, ale ta grafika, którą dobrałaś do notesu powalająca. Notes oczywiście bardzo kobiecy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tez sie bardzo podoba, nie dosc ,ze swietne barwy, kolorystyka to jezzcze ta wypasiona grafika.Nic dodać nic ująć, wspaniale polączenie .Notes bardzo kobiecy i romantyczny:)Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny notes , podoba mi się czarny w pracach

    OdpowiedzUsuń
  4. Intrygująca dama :-))) Ciekawie zestawione wzorzyste papiery :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten czarny papier rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh wow ! this is fabulous, so elegant, love it so so much !
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kobiecy notes zrobiłaś - nowa właścicielka z pewnością będzie zachwycona.
    Fantastycznie dopasowałaś papiery i grafikę do nich, a ta dama zawsze mi się podobała (i kilka innych również).
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny i zapewne za sprawą koloru czarnego dostojny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny! Jestem pod wrażeniem jak dokładnie okleiłaś okładkę. Dziękuję koleżance, że Cię zmobilizowała do nowej kolorystyki ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca i super dobrane kolorki

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie świetnie dopasowałaś grafikę! Całość wyszła bardzo kobieco i elegancko :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo kobiecy i zmysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny notes, papiery cudne, grafika również - bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo elegancki, świetnie wyszedł, lubię to połączenie kolorków

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ktoś ma talent tak jak Ty to poradzi sobie z każdym wyzwaniem i z każdą kolorystyką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Notes jest rewelacyjny. Grafika jest faktycznie nieziemska :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo, elegancko! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, przepiękny notes. Ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW! Jest niesamowity! Tak wytwornie i elegancko się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały notes , zestaw kolorków i grafika bardzo mi się podobają :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Notes jest BOSKI!!!! Moje gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram