50-tka.

Witam, dzisiaj mam Wam do pokazania karteczkę na 50-lecie urodzin :) Jako, że dla kobiety, nie mogło zabraknąć różu :) Bazę wycięłam przy pomocy wykrojnika Xcut. Róże ręcznie robione z papieru czerpanego (dostałam w prezencie).
Oto karteczka:





Użyte wykrojniki:
  • Xcut - nesting dies - rectangle parenthesis - baza kartki
  • Cheery Lynn Design - ivy strip - drobne listki
  • Cheery Lynn Design - rose leaf strip - liście róży
  • Memory Box - winterberry sprig - gałązka z kuleczkami
Pozdrawiam,chanya13

Komentarze

  1. So beautiful! Those flowers are GORGEOUS!! :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka i wspaniałe kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne wzorki, piękne kolory i cudowne kwiatki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarująca karteczka, róże wyglądają fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna, bardzo kobieca :) Kolory super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no, świetna kartka. Bardzo kobieca i szykowna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Róż nieodparcie kojarzy mi się z różami, a wiadomo że kobiety lubią te kwiaty. :)
    Ślicznie wyszło i kształt karteczki też jest bardzo ciekawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Różowo mi :)
    kwiatki Ci przepięknie wyszły - podobają mi się :)
    no i kształt nietypowy, ale zauważyłam, że Ty takie lubisz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak piękna kartka , że dziwię się dlaczego nie dajesz jej na wyzwanie. Mnie nie szkodzi ten podwójny komentarz tak bardzo, widzę, że nie tylko u mnie tak się dzieje.
    Nie szkodzi.
    pozdrawiam cieplutko i juz mobilizuję się do Twojego candy.

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna a kwiatki są super tak ładnie pasują dokolorków

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna, róże są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, piękny kształt i doskonale dobrane barwy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram