Urodzinowa dla Basi

Witam, dzisiaj karteczka urodzinowa dla mojej blogowej koleżanki Basi z bloga http://basiapawlak.blogspot.com/  - Basiu sto lat!!! Ponieważ wiem, że karteczka już u solenizantki więc prezentuję :)

Przypominam i zapowiadam :)  Już dzisiaj zapraszam na kolejne Candy, które ogłoszę 4 listopada (albo 5tego) - tak się składa, że 4 listopada 2011 zrobiłam swoją pierwszą kartkę :)

P.S. a po ślubie dopiero dzisiaj doszłam do siebie i odespałam :)

Oto karteczka:






i znowu powiało nudą ;) fiolety i róże - chyba się od nich nie uwolnię. Będzie to mój znak rozpoznawczy :) chociaż tym razem dla odmiany beżowe tło (dla odmiany w różowo-fioletowe paski papier UHK)

Karteczkę zgłaszam do:
 Użyte wykrojniki:
  • Cheery Lynn Design - French Pastry Doily - serwetka ze stemplem
  • Cheery Lynn Design - Butterfly - motyl średni
  • Cheery Lynn Design - Nautical Wheeler Doily - serwetka różowa
  • Magnolia - rose leaf - liście róży
  • Memory Box - chloe stem - koper
  • Memory Box - honeyblossom spring - fioletowa gałązka kwiatowa
 Pozdrawiam, chanya13

Komentarze

  1. Śliczny kwiatowy zagajnik Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, to dopiero były balety! Kartka śliczna, jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiolety są cudowne, zresztą cała kartka jest suuuper :) Gąszcz kwiatów i motyl- czego jeszcze można chcieć na kobiecej kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To impreza musiała być udana!! Kartka jak zwykle cudna. Mi się bardzo podobają Twoje kartki!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka przepiękna. Bardzo za nią dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna! Świetnie wykorzystujesz wykrojniki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna kartka i jest mój ukochany fiolet :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna taka koronkowa kartka i kolorki wyglądają elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw kolorystyczny jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. So wonderful card again, love the flowers, ans always so nice details !
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna :) Bardzo barwna i bogata, ślicznie skomponowana kartka

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje kolorki, więc jak dla mnie, nie uwalniaj się od fioletów, bo pięknie Ci wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna ta w fioletach ,to są moje ulubione kolory ,proszę o więcej:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram