Pastelowa wiosna i wyróżnienie.

Witam. Moja kolejna karteczka i kolejne wyzwania.
Oto karteczka:







Tym razem zgłaszam ją na wyzwania:


A na koniec chwalę się - zostałam wyróżniona w Magicznej Kartce:

Wyróżnienia:

Bardzo się cieszę bo to moje pierwsze wyróżnienie.

Do sporządzenia kartki użyłam:
  • wykrojnik Marianne Design CR 1205 - motyl duży
  • wykrojnik Marianne Design LR 0201 - border
  • wykrojnik Marianne Design LR 0116 - zawijaski
  • wykrojnik Marianne Design LR 0169 - kwiat
  • wykrojnik Marianne Design CR 1203 - kwadratowa serwetka przerobiona na prostokąt.
Pozdrawiam, chanya13

Komentarze

  1. Wow!!! what a pretty card this is, I love all those amazing MD die cuts and your design. Thank you for joining us at Marianne Design Divas challenge this month. Good luck in the draw.
    Hugs
    Suzi x

    OdpowiedzUsuń
  2. Superb card, so nice design ! Love the butterfly !
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle piękna praca. Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tu kolorowo! Super kartka, piękne wykrojniki :) Cieszę się bardzo że użyłaś moją mapkę, pozdowienia! xx

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram