293. Exploding box z wózeczkiem

Dzień dobry,

zapraszam Was dzisiaj na moją kolejną inspirację dla Art Brawurka.
Czas zakończyć sezon komunijny a pomyśleć o innych uroczystościach.
Dzisiaj przygotowałam exploding box z wózeczkiem dla dziewczynki.
Powstał on z okazji chrztu świętego.
Gotową bazę exploding boxa okleiłam z zewnątrz papierami Piątek Trzynastego,
wewnątrz wykorzystałam kropki z Laserowe Love oraz UHK.
Wieczko ozdobiłam różowymi, piankowymi różami z tiulem
(w sklepie są dostępne również białe i ecri) oraz materiałowymi kwiatami.
W środku pudełeczka umieściłam wózek 3D. Ścianki ozdobiłam motywami
związanymi z chrztem aniołkiem i świecą.
Pod napisem Baby ukryłam kieszonkę na pieniądze.

Zapraszam:









Pozdrawiam Agnieszka chanya13.


Komentarze

Prześlij komentarz

instagram