290. Kartka urodzinowa - wszystkiego najlepszego

Dzień dobry,

papeliowe papiery - List w butelce skusiły mnie do złego ... potargałam je.
Jak dobrze wiecie mój styl można określić jako sterylny.
Wszystko docięte, równo, a tymczasem ... darcie, szarpanie i miętoszenie.
Jest to o tyle fajne, że nieważne jak porwiecie - jest dobrze.
Papiery List w butelce świetnie nadają się do tworzenia prac w klimacie vintage.
Stąd moje rozdarcia, poszarpane brzegi i koronki.
Do pełnego postarzenia zabrakło jedynie tuszowań,
z których tym razem zrezygnowałam, bo chciałam nadać kartce bardziej kobiecy wygląd. 
Rozjaśniłam ją różowymi kwiatami i tiulowymi różami.
Dodałam jeszcze liście zawijasy oraz napis Wszystkiego najlepszego
Jestem ciekawa jak się Wam moja praca podoba.

Zapraszam:








Pozdrawiam Agnieszka chanya13


Komentarze

instagram