187. Czerwony przepiśnik z babeczką

Dzień dobry.

W ramach dzisiejszej inspiracji dla Laserowe Love chciałabym pokazać Wam przepiśnik. 
Zbliżają się święta więc można go wykorzystać jako prezent pod choinkę 
dla kogoś bliskiego albo w końcu uporządkować własne karteczki z przepisami, 
które wiecznie gdzieś giną. 
 Do jego wykonania sięgnęłam po czerwone papiery z kolekcji Winter Fun  oraz kropki 
Nautical Holidays. Połączyłam je z czerwonymi kwiatami z kolekcji Be with me 
oraz papierem eko
Dla mnie jest to połączenie idealne i ostatnimi czasy - ulubione. Jestem ciekawa jakie jest 
Wasze zdanie na ten temat.
Dodatkowo okładkę ozdobiłam tekturkami z kolekcji Kitchen Time . 
Wykorzystałam babeczkę oraz napis przepiśnik .

Zapraszam.










Wysyłam na wyzwanie:

Pozdrawiam Agnieszka chanya13




Komentarze

  1. Piękny i pyszniutki przepiśnik :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przeuroczy, taki domowy i ciepły, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful papers and I love the gingerbread men! Love all the lace too! Thanks for sharing with us at Scrapy Land Challenges!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram