192. Kurs na shaker bombkę

Dzień dobry.

Dzisiaj w ramach inspiracji dla APScraft  przygotowałam szybki,
 prosty i na czasie kursik na shaker bombkę.
Do jej wykonania potrzebujemy:


Zaczynamy:

Na początku wycinamy potrzebne nam elementy. 
Ja pokażę Wam 2 rodzaje bombek . 
Do jednej potrzebujemy ażurową górę i dół do drugiej 2 doły - z tym,
 że w jednym wycinamy okrągłą dziurę. Niestety u mnie powstał dość spory margines 
bo nie mogłam dopasować innego wykrojnika,
 a dziurkacza koła nie posiadam. Potrzebujemy również 2 "szybki", które wycinam z folii. 


Do tego celu wykorzystuję część spodnią bombki.


Gdy potrzebne elementy już mamy - podklejam "szybki". Odwracam do góry nogami ażurową bombkę i bombkę z okrągłym otworem i delikatnie smaruję klejem brzegi. 
W ażurowej bombce możemy wykorzystać do podklejenia jeszcze środkowy pasek.


Następnie robię "brzeg". Do tego celu wykorzystuję kosteczki 3D - którymi oklejam brzegi.
 Należy to robić bardzo dokładnie i gęsto żeby się "wsypka" nie wydostała. 
Do bombki z okrągłym otworem mogłam wykorzystać całe kostki, 
niestety do ażurowej musiałam je przecinać na pół bo brzeg pod którym mogłam 
je ukryć jest bardzo wąski.

Pamiętajcie!!! podklejamy miejsce w miejsce.


Kiedy już mamy wszystko podklejone - czas na "wsypkę"
I tutaj możemy wykorzystać: cekiny, brokat, mikrokulki.
Ja dodałam gwiazdki z wykrojnika bombka 3D.
Możemy również dodać małe gwiazdeczki, które otrzymamy po wycięciu kokardy
(niestety u mnie już było za późno ;) bo zakleiłam bombki.
Sypać musimy z umiarem - nie za dużo, nie za mało.
Musimy pamiętać, że część elementów może nam się przykleić do boków 
podklejki 3D- jak gdzieś niedokładnie nam przylega.


Tak gotowe bombki dokładnie zaklejamy spodnimi częściami.
 Ja dodatkowo kosteczki smaruję klejem.
Jedną z bombek udekorowałam kokardą , która świetnie współgra z wykrojnikiem bombka.


Jeżeli wykorzystacie kursik - proszę wspomnijcie o tym skąd pochodzi kurs na swoim blogu i dodajcie link do tego posta. Będzie mi miło jak pochwalicie się w komentarzach swoimi pracami.

Pozdrawiam Agnieszka chanya13


Komentarze

  1. Fajna bombeczka i pomysł również ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny pomysł. Muszę sama wypróbować. Shaker-boxy super prezentują się na kartkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne bombki :) Uwielbiam shakery na kartkach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram