139. Tutorial - warstwowa kartka ślubna

Dzień dobry,
 kto jeszcze nie widział to w ramach inspiracji dla: Laserowe Love
 chciałabym zaprosić Was na tutorial - jak wykonać warstwową kartkę ślubną.
Karteczka jest romantyczna z elementami vintage - tuszowaniem i postarzaniem.

Potrzebujemy:
  • baza kartki 15-15 cm
  • kwadrat papieru o wymiarach 14,5-14,5 cm
  • kwadrat papieru o wymiarach 13,5-13,5 cm
  • kwadrat papieru o wymiarach 12,5-12,5 cm
  • dodatki: tekturki, papierowe dodatki, kwiaty, sznurek, tiulowe róże
  • klej
  • nożyczki
  • kosteczki 3D - dużo!!!
Zaczynamy:
kompletuję zestaw, z którego będę korzystać. Oczywiście nie wykorzystam wszystkiego jak i również nie wszystko pewnie przygotowałam:





Pracę rozpoczynam od wytuszowania tekturki: Zakochani - stare miasto.
Sięgnęłam po tusz: brushed corduroy Distress i wytuszowałam nim całą tekturkę - brzegi mocniej.


 Czas na wybór dodatków.


 Przystępujemy do pracy. Bazę kartki 15-15 cm odkładam na bok. Przycinam pierwszą warstwę z papieru kraftowego na rozmiar 14,5-14,5 cm, drugą z Beige and green joy  na rozmiar 13,5-13,5 cm. Naklejam jedną na drugą. Pozostała ostatnia warstwa. Tym razem sięgnęłam po karteczkę w gwiazdki z zestawu: Christmas Carols Ephemera cards i przycięłam na rozmiar 12,5-12,5 cm. Brzegi postrzępiłam, z prawej strony lekko wytargałam, żeby zrobić miejsce na tiulowe róże. Całość podkleiłam na kostki 3D.


 W dolnej części nakleiłam "koronkę" wyciętą przy pomocy wykrojnika. W górnym lewym rogu nakleiłam rozetę Lalima Indiana. Tym razem pozostawiłam tekturkę "surową".


 Kolejne dodatki czas nakleić. W środkowej części - pod lekkim skosem nakleiłam karteczkę (podklejając kostkami 3D) z zestawu: Dom Roz Ephemera cards, a w prawym górnym rogu zegar (również na kostkach 3D) z zestawu  papier ozdobny Vintage Time.
Przygotowałam sobie też 2 motylki. 


 Czas na kwiaty. W lewym dolnym rogu, w lewym górnym, na zegarze oraz tiulowe róże pod suknię pani młodej. Przysiadły też 2 motyle.




 Jeszcze tylko trochę sznurka:


Pozdrawiam Agnieszka chanya13


Komentarze

  1. bardzo czytelny tutorial :) kartka też elegancka i nie przesadzona- podobaja mi się takie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna i bardzo romantyczna kartka, fajnie było zobaczyć, jak powstawała :)
    A ta piękna koronka z jakiego wykrojnika?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) koronka jest z Creative Expressions http://sklepik.na-strychu.pl/pl/p/Wykrojnik-Creative-Expressions-Antlia-border-3w1/65312 Bardzo lubię wykrojniki z tej firmy. Można wycinać różne kombinacje, pozdrawiam

      Usuń
  3. Piękna romantyczna karteczka! Wspaniały kurs:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie połącznie kolorystyczne jest super :) już chyba odeszliśmy od czasów gdzie ślub to tylko biel :)

    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram