138. Kartka ślubna z brązem w tle

Dzień dobry,

zapraszam na moją inspirację dla: APSCraft
Kartki ślubne z nietypową ślubną kolorystyką to już chyba moja specjalność ;). 
Coś nie mogę się przekonać do całkowicie białych. 
Są dla mnie jakieś takie mdłe. Co o tym myślicie?
Tym razem biel przełamałam ciepłym brązem, dodałam zielone liście winorośli
uzupełniłam białymi listkami  czereśni   oraz  dużym czereśni 2.
Całość uzupełniłam białym sznurkiem

Zapraszam:







Pozdrawiam, Agnieszka chanya13


Komentarze

  1. Mnie się takie kolory bardzo podobają, śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie połącznie kolorystyczne jest super :) już chyba odeszliśmy od czasów gdzie ślub to tylko biel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna i bardzo romantyczna kartka, fajnie było zobaczyć, jak powstawała :)

    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram